Morgen begint de reis - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Jolanda - WaarBenJij.nu Morgen begint de reis - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Jolanda - WaarBenJij.nu

Morgen begint de reis

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

11 Oktober 2012 | Nederland, Dieren

'Een wandelvakantie in Catalonië', lekker een weekje wandelen in de zon in het najaar.
Morgen stap ik met Karin in het vliegtuig op weg naar Lloret de Mar, daar staat ons hotel, in een rustige woonwijk, slechts 300 meter van het strand. Het is een groepsreis van Kras, de groep bestaat uit 24 mensen. Volgens de weersvoorspellingen is het er de komende dagen ca. 22 graden overdag en 10 graden 's nachts. Met wel wat druppels regen hier en daar.
Naast het wandelen naar o.a. Tossa de Mar, Rupit en Besalú, gaan we ook een dag naar Barcelona.

Ik heb er zin in!

• 11 Oktober 2012 - 21:41

Martine:

Fijne wandelweek!

• 11 Oktober 2012 - 21:48

Marjolijn:

Heerlijk weer dus, niet dat herfstachtige van hier, alhoewel dat ook z'n charme heeft.Heeeeeel veeeeel plezier, geniet er van hoor!!!!!

• 11 Oktober 2012 - 22:04

Arianne:

Niet teveel stappen he in Lloret de Mar; je moet de volgende dag weer wandelen :)) Heel veel plezier!!

• 12 Oktober 2012 - 10:28

Debby:

Veel wandelplezier! Hopelijk heb je een leuke groep mensen. Je zit in ieder geval in een mooie omgeving! Geniet er maar lekker van :-)

• 12 Oktober 2012 - 13:44

Thom:

Onverwacht weg! Veel plezier. Ik zie de foto's wel als je weer terug bent.

• 12 Oktober 2012 - 18:41

Ilja:

Dus toch geen Egypte? Heel veel plezier & tot de 21e!

• 24 Mei 2018 - 18:25

Ann:

Wat fijn om jouw reisverslag te lezen ! Ik trek binnen twee weken ook naar Catalonie met Kras en zo kan ik me al een beeld vormen van de reis.
    Programma ziet er blijkbaar nog min of meer hetzelfde uit.
    Heeft u toevallig nog de wandelroutes op kaart ? Ik ben namelijk een geocacher (is jou dat bekend ?) en zou heel graag onderweg wat caches oppikken....daarom zou ik toch min of meer moeten kunnen zijn langs welke routes we wandelen....

Verder is alle info welkom: was er voldoende vrije tijd om zelf acties te ondernemen ? Is het een strak programma ? Is alles goed geregeld met Kras ?
    Dit is mijn eerste groepsvakantie, mijn eerste wandelvakantie en de eerste keer op stap zonder kids, dus best spannend voor me !

Alvast bedankt voor de informatie.

• 28 Mei 2018 - 18:17

Jolanda :

Hallo Ann,
    Al meerdere keren ben ik met Kras een week op vakantie geweest en dat bevalt me heel goed. Toen ik ging wandelen in Catalonië deed ik nog niet aan geocaching (inmiddels wel). Als je je goed voorbereid, kun je onderweg altijd wel even snel een cache vinden. Bijvoorbeeld bij een rustmoment.
    De natuur rondom Lloret de Mar is heel mooi. Als je als gids Martine hebt, moet je haar de hartelijke groeten van mij doen.
    Wandelvakanties met Kras zijn relaxed. Genoeg rustmomenten onderweg en als je echt niet mee wilt, blijf je in het hotel.
    Fijne vakantie!