Vakantie-voorpret - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Jolanda - WaarBenJij.nu Vakantie-voorpret - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Jolanda - WaarBenJij.nu

Vakantie-voorpret

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

11 Oktober 2014 | Nederland, Dieren

Zondag ga ik weer op reis. De bestemming dit keer is Andalusië, een mooi gebied in het zuiden van Spanje. Het is een 8-daagse wandelvakantie van reisorganisatie Kras. De groep bestaat uit 22 personen van verschillende leeftijden.

Het 4-sterren hotel is (zo zegt de beschrijving) gelegen op een klif met prachtige uitzichten over de zee. Het strand Fuente del Gallo is op 200 meter gelegen. Het hotel ligt op 1 km afstand van het vissersdorpje Conil de la Frontera.

De wandeltochten hebben allemaal een ander karakter. We lopen langs de grillige rotskust, de fijne stranden, de ruige sierra met haar immense bergen, het binnenland met prachtige witte sfeervolle dorpjes. Ook gaan we twee dagen cultuur snuiven in Cádiz, Jerez de la Frontera en Sevilla.

De weersvoorspelling is wisselend. Op dit moment voorspellen ze ca. 20 graden met een zonnetje en een drupje regen. Ik hoop toch vooral op die zon!

Via dit blog hou ik mijn dagboek bij en kun je thuis meegenieten van mijn vakantie-ervaringen. Als je dat wilt, kun je in de linkerkolom je mailadres vullen, zodat je een mail krijgt als ik een verslag heb geschreven.

Ik heb er weer zin in!

Jolanda

• 11 Oktober 2014 - 11:44

Marjolijn:

Hoi Jolanda,
    Ik hoop dat die koffer zich snel vult, bij voorkeur met wat je nodig gaat hebben en een goed humeur. Laat die stress maar thuis ;) Veel plezier, geniet er van!
    Groetjes Marjolijn

• 11 Oktober 2014 - 21:38

Christel:

En, koffer gepakt? ;)
    Goede reis en heel veel (wandel)plezier!
    Groetjes, Christel

• 11 Oktober 2014 - 22:33

Martine:

Leuk om mee te lezen hoe je vakantie is...fijne week met lekker weer en mooie uitzichten!
    Groetjes Martine

• 12 Oktober 2014 - 10:14

Anneke:

Jolanda is vertrokken met een gepakte koffer. Heb haar vanmorgen op Schiphol uitgezwaaid.

Veel plezier, Jolanda. Geniet ervan!