Geannuleerd :-( - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Jolanda - WaarBenJij.nu Geannuleerd :-( - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Jolanda - WaarBenJij.nu

Geannuleerd :-(

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

20 April 2010 | Nederland, Dieren

Wat een teleurstelling: de reis is definitief geannuleerd. De koffer kan weer uitgepakt worden. En dan weer gewoon aan het werk :-(.

Er gaat een nieuwe poging gedaan worden om begin oktober opnieuw deze rondreis door Israël te organiseren. Ik hoop dat dat gaat lukken. Een half jaar langer voorpret zullen we dan maar zeggen. Dan ga ik jullie natuurlijk weer via deze site op de hoogte houden!

• 20 April 2010 - 11:36

Joop Sanner:

Wat jammer nou. Hopelijk vind je nog iets anders om een beetje op te kikken, want oktober duurt nog wel erg lang.
    Sterkte en groetjes

• 20 April 2010 - 11:44

Elise:

Wat jammer voor jullie! En dan weer zien om te schakelen naar je werk en andere 'gewone' bezigheden, dat lijkt me lastig. Maar goed, in oktober zal ik je ook gaan volgen hoor.

• 20 April 2010 - 11:45

Toos Van Tongeren:

Wat erg voor jullie! Vooral voor jou Jolanda want weg zijn je 2 vakantiedagen. Het heeft alleen wat spanning opgeleverd. Nu maar iets anders bedenken voor de zomervakantie want oktober duurt nog wel heel lang!
    Groetjes en werkse!
    Toos van Tongeren.

• 20 April 2010 - 11:51

Gerlinde:

Ach, wat jammer voor jullie! Kom dan maar snel gezellig weer aan de andere kant van het schot zitten. Hier schijnt de zon ook!

• 20 April 2010 - 12:00

Jan En Ria:

En we hadden nog zo gehoopt jullie uit te zwaaien. Jammer en nu maar hopen dat het lukt begin oktober. Sterkte met de draad hier in Holland weer oppakken. Nu hier maar van de zon genieten. Groetjes.

• 20 April 2010 - 12:15

Arnold Schoeman:

Hoi Jolanda
    Wat een pech. Net nu het luchtruim weer open is.
    Je hebt dan nog wel wat te goed en de komende dagen wordt het mooi weer weer.
    MVRG Mr. T

• 20 April 2010 - 12:30

Debby:

Heel sneu voor je! Hopelijk ga je inderdaad over een half jaartje alsnog... en geniet je dan dubbel! :-)

groetjes,
    Debby

• 20 April 2010 - 14:00

Jacqueline:

Hallo allemaal....

Dat is balen!!Heb net op de pc de krant gelezen....het luchtruim gaat weer open vandaag.Zal even omschakelen zijn voor de hele groep...en Klaas en ik hadden ons zo verheugd op een paar online foto's van (schoon)moeder...na ja....dan maar in oktober!Help mee duimen draaien dat die vulkaan nu maar wat uitgespuugd is,wij hebben plannen om binnenkort over de plas te vliegen vanuit Perth,Canada....
    Toch een heel fijn voorjaar en zomer gewenst voor ieder, oktober komt vlotter dan je denkt!

groeten vanuit zonnig Canada,
    Klaas en jacqueline.

• 20 April 2010 - 14:13

Marijke:

Wat ontzettend vervelend! Ik had gehoopt dat jullie vandaag het vliegtuig zouden nemen maar kennelijk gaat dat niet door en dan een dagje korter in Israel zouden zijn. Jammer, jammer. Allemaal sterkte met omschakelen en in oktober nieuwe ronde, nieuwe kansen!

• 20 April 2010 - 15:40

Geertruida En Chris:

Jammer dat het niet doorgaat,het zal wel afkikken worden voor iedereen, maar wat in het vat zit.....

• 21 April 2010 - 08:51

Rinie & Wim V.Campen:

Jammer voor jullie. Wij hebben met spanning jullie wel en wee gevolgd. Maar: wat in het vat zit, verzuurt niet.
    Succes met jullie volgende poging.

• 21 April 2010 - 09:49

Eljo:

Ha Jolanda,

Wat balen zeg! Nou, werkse dan maar weer... En om maar even positief te blijven: nu kan je mee doen aan het theaterweekend!! ;)