Weer thuis - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Jolanda - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Jolanda - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

28 November 2011 | Nederland, Dieren

Ben weer thuis. Vanmorgen lekker in mijn eigen bed wakker geworden.
Het was nog een hele onderneming gister, de terugreis.
Om half 7 ging de wekker. Aankleden, ontbijten, laatste spullen inpakken. Ca. kwart voor 8 parkeerden we de auto bij het vliegveld. Handig hoor, een huurauto, geen gedoe met wachten op een bus.
En toen begon het grote wachten. Eerst bij het inchecken van de bagage. Toen dat eindelijk geregeld was door naar de controle van de handbagage. Even dacht ik dat ze weer mijn tas eruit haalden, maar het ging gelukkig om de tas van de dame voor mij. Erg vriendelijk waren ze niet, we werden als vee opgedreven. In de vertrekhal hadden we meer dan genoeg tijd om wat te drinken en te shoppen. Gelukkig konden we op tijd aan boord en vertrok het vliegtuig ook op tijd. Dit keer zaten we wel bij een echt raam. Het was niet al te bewolkt, dus we konden best veel zien. Toen we boven Nederland kwamen vertelde de piloot dat het in Nederland hard waaide en dat we in westelijke richting op de Buitenveldertbaan zouden landen. Bij harde wind willen de meeste vliegtuigen daar landen, dus we moest aansluiten in de rij. File in het luchtruim begreep ik. We hebben een paar rondjes gevlogen boven de haven van Rotterdam en daarna boven Amsterdam. Steeds wat lager. Om half 4 Nederlandse tijd (het is in Lanzarote een uur eerder) landden we.

Mijn koffer had ik vrij snel te pakken, maar Anneke moest er lang op wachten. Er was toch niet iets mis gegaan? Blijkbaar kwamen de koffers van een ander vliegtuig er tusendoor. En toen naar de trein, ik had immers mijn auto bij Anneke in Almere staan. Oeps, dat hadden we beter voor moeten bereiden, want er bleken werkzaamheden te zijn waardoor er tussen Weesp en Almere geen treinen, maar bussen reden. Gelukkig konden de koffers onderin, in de laadruimte van de bus en hoefden we niet al te lang te wachten.

In Almere hebben we als afscheidsdiner een frietje gegeten. En daarna ben ik naar huis gereden. Uiteindelijk was ik om 8 uur ’s avonds thuis. Twaalf uur onderweg geweest dus. Moe, maar voldaan!

Vandaag heb ik nog een dag vrij. Uitslapen, koffer uitpakken, was draaien, boodschappen doen. En natuurlijk de foto’s bekijken en mijn eigen reisverslagen nalezen.
Nog even het vakantie-gevoel vasthouden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 93311

Voorgaande reizen:

22 Mei 2017 - 26 Mei 2017

Mijn eerste stappen naar Santiago

17 April 2017 - 24 April 2017

Veelzijzig Madeira

05 November 2016 - 12 November 2016

Rondreis door Jordanië

03 November 2015 - 10 November 2015

Wandelvakantie in de Algarve

12 Oktober 2014 - 19 Oktober 2014

Wandelvakantie in Andalusië

20 Oktober 2013 - 27 Oktober 2013

Wandelvakantie in Toscane

12 Oktober 2012 - 19 Oktober 2012

Wandelvakantie in Catalonië

17 Juli 2012 - 20 Juli 2012

Nijmeegse 4Daagse 2012

20 November 2011 - 27 November 2011

Naar de zon in Lanzarote

04 Oktober 2010 - 14 Oktober 2010

Rondreis door Israël

19 April 2010 - 29 April 2010

Geannuleeerd:Israël

Landen bezocht: