Middellandse Zee - Reisverslag uit Netanya, Israel van Jolanda - WaarBenJij.nu Middellandse Zee - Reisverslag uit Netanya, Israel van Jolanda - WaarBenJij.nu

Middellandse Zee

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

12 Oktober 2010 | Israel, Netanya

We zijn in ons nieuwe hotel aan de Middellandse Zee. Morgen is onze laatste dag in Israël. Vanavond hebben we samen een quiz gedaan, gemaakt door Kees, over Israël.
Ik ben er vanavond niet aan toegekomen om een verslag van vandaag te schrijven, ik zal wel even wat foto's plaatsen.

We hebben voor het eten lekker over het strand van de Middellandse Zee gewandeld, ons hotel ligt direct aan het strand. En we hebben een mooie zonsondergang gezien!

Woensdagavond om 12 uur vertrekken we naar het vliegveld in Tel Aviv. Via Frankfurt viegen we dan naar Schiphol, waar we donderdagmiddag om 12.35 uur hopen te landen. Vanaf Schiphol brengt een bus ons dan naar onze thuisbasis in Dieren en zet ons af bij de Ontmoetingskerk.

Onze gemeente is een actieve gemeente: twee dagen nadat wij terugkomen vertrekt een groep jongeren naar Marokko. Zij gaan daar een centrum bouwen voor vrouwen en meisjes die nooit de kans gekregen hebben om naar school te gaan. Voor meer informatie hierover kun je kijken op de site http://www.projectmarokko.nl/. Het bekijken waard!

• 12 Oktober 2010 - 20:33

Marjolijn:

Hoi Jolanda,
    Mooie foto's hoor! En de temperatuur is behoorlijk hoog zie ik wel. Je zult je even moeten aanpassen, het is hier inmiddels behoorlijk afgekoeld.
    Geniet van jullie laatste dag!

• 12 Oktober 2010 - 20:33

Ida Hoving-Minkman:

Goh Jolanda, jullie zijn met recht een actieve gemeente! Israelreis,jongeren die in Marokko de handen uit de mouwen gaan steken en dan ook een heel team vrijwilligers leveren om een vakantieweek voor ouderen in Lunteren in de Werelt te begeleiden. Dat weet ik via Henny Bosveld die ik wel eens ontmoet op de bijeenkomsten voor recreatieleiders van het vakantiebureau.nl.
    Slaap nu lekker en succes met jullie nachtelijke en lange reis woensdagnacht.En daarna fijn nagenieten.

• 12 Oktober 2010 - 20:39

Zwanet:

Ik kom net terug van de kooravond en kan het niet laten om nog even te kijken of Jolanda nog wat te melden heeft.
    Je verrast me nu met een paar mooie foto,s.Ik zie dat de temperatuur ook hoger is dan de vorige dagen.Het wordt voor jullie wel een hele temperatuur "shock"als jullie donderdag terug komen.De laatste dag,voor jullie nog volop genieten .Ik wens jullie een heel goede en veilige thuisreis.
    Lieve groeten van mij voor jullie allemaal

• 12 Oktober 2010 - 21:13

Hetty Vreugdenhil:

Ook nog een laatste berichtje van mij voor jou, Jolanda, en zoals ik al uit een verslag begreep; eigenlijk iedereen!
    Geniet nog van jullie laatste dag samen en in Israël en een hele goeie terugreis gewenst, zonder vertraging :-)
    Een kus voor mama Jannie X
    En groeten voor alle anderen!

• 12 Oktober 2010 - 21:30

Henny Bosveld:

Ik kom net thuis van een verjaardag en... ja hoor een aantal leuke foto's met mijn echtgenoot erbij. Het was erg stil hier de afgelopen 10 dagen. Maar ik kan wel zien en lezen dat jullie een geweldige tijd hebben.Hele goede thuisreis gewenst en tot donderdag.liefs voor allemaal Henny

• 12 Oktober 2010 - 22:04

Herman R.:

Hopelijk gaat de terugreis volgens het geplande schema.Ik wens jullie allemaal een voorspoedige vlucht en een veilige thuiskomst.Groetjes vanuit een fris Dieren

• 12 Oktober 2010 - 22:04

Anne:

Dieren, middernacht.....Nog even kijken en ja nog een berichtje van Jolanda. Netanya 33 graden is het eerste wat ik lees. Het is helder bj jullie dus toch: vast en zeker die prachtige sterrenhemel gezien! Wens jullie een heel goede onbezorgde terugreis en hoor graag jullie verhalen. Hou heel lang jullie prachtige ervaringen in gedachten en op je netvlies.

• 13 Oktober 2010 - 05:06

Jan Boogaard:

Jammer dat het is afgelopen, iedere morgen ben ik weer benieuwd. Een hele goede reis en bedankt voor zoveel leesplezier

• 13 Oktober 2010 - 06:27

Jantien:

Jolanda, dank je voor de verslagen! Het was leuk om zo een klein stukje van jullie ervaringen te kunnen delen. Iedereen een goede reis terug naar huis gewenst.

Jantien te Bokkel

• 13 Oktober 2010 - 06:31

Jan En Nettie:

Jolanda,
    Bedankt voor al je verslagen.Een goede thuisreis gewenst en vele groeten van ons.

• 13 Oktober 2010 - 07:18

Jan En Ria:

En weer een bericht met foto's, erg leuk. Wat gaat zo'n reis snel voorbij zeg, morgen komen jullie al weer in Dieren. Ik hoop dat jullie nog een fijne dag hebben. We wensen jullie een goede nachtrust, nou ja, nacht, dan zijn jullie al aan het reizen. Een heel goede reis gewenst en behouden, gezonde thuiskomst. Groeten voor allemaal.

• 13 Oktober 2010 - 07:35

Frans O:

Dag Jolanda,

Afsluitend een compliment voor je leuke en accurate verslagen. Het is zo heel erg leuk om mee te reizen. Ik hoop van harte dat jullie een goede terugreis zullen hebben. Tot ziens in het vertrouwde Dieren,
    FRans

• 13 Oktober 2010 - 08:08

Gijs EnTineke Visser:

Hebben genoten van je verhalen en wensen jullie een voorspoedige rei terug.

• 13 Oktober 2010 - 09:55

Ineke Misdorp:

Jolanda, bedankt voor je leuke verslagen.Vandaag broer Jan aan het pootjebaden- stoer!
    Geniet van deze laatste dag en verder:GOEDE REIS!
    Wel verschrikkelijke reistijden hoor, dus ook een beetje:STERKTE!

• 13 Oktober 2010 - 10:57

Elise:

Een geweldig verslag, leuk om later weer terug te lezen allemaal. En ja, nu gaat ons avontuur beginnen: Marokko! Maar of wij er aan toe gaan komen om net zo trouw als jij verslagjes te plaatsen is de vraag. Wij zitten nl. niet in een hotel en 's avonds alleen de straat op naar een internetcafé mag misschien ook niet. Maar omdat jij ons wel enthousiast hebt gemaakt met je verhalen uit Israël, zijn we al druk aan het nadenken over mogelijkheden om ook het thuisfront mee te laten genieten.
    Een hele voorspoedige terugreis gewenst en tot snel!

• 13 Oktober 2010 - 11:46

Adrie En Sarel:

Hoi Jolanda, leuk van alle verslagen,die je door heeft gegeven.je geeft ons het gevoel of wij er ook aan het wandelen zijn.
    Wij wensen jullie een naangenamere thuisreis bedankt en tot ziens

• 13 Oktober 2010 - 12:23

Agnes Van Den Blink:

ik zie ook Anneke op de foto! ik hoop een goede terugreis en geniet nog van de laatste vakantiedag!
    groeten Agnes

• 13 Oktober 2010 - 14:15

Miranda:

Hoi Jolanda,
    Ik ben helemaal bijgelezen. Klinkt als een super mooie reis met heel mooie ervaringen.
    Hopelijk verloopt de terugreis soepeler dan de weg heen.
    Groet,
    Miranda

• 13 Oktober 2010 - 18:02

Albert Van Iterson:

Jolanda onze comlimenten voor je uitstekende IT werk.
    Jullie allemaal een behouden thuiskomst toegewenst. Rust in de komende uurtjes nog maar even lekker uit.

Albert en Gre van iterson

• 13 Oktober 2010 - 18:47

Stef En Wil:

Wat hebben wij genoten van alle mooie verhalen we wensen jullie een veilige terug reis.