Reisprogramma - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Jolanda - WaarBenJij.nu Reisprogramma - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Jolanda - WaarBenJij.nu

Reisprogramma

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

26 September 2010 | Nederland, Dieren

We hebben een nieuwe spreuk: "as en weder dienende" gaan we op reis naar Israël....

"As en weder dienende" is het programma van de rondreis als volgt:

Maandag 4 oktober: Vlucht Amsterdam - Tel Aviv;
Dinsdag 5 oktober: Dode Zee, Masada, Ein Gedi, Shumalit waterval;
Woensdag 6 oktober: Jeruzalem, Olijfberg, Gethsemané, Via Dolorosa;
Donderdag 7 oktober: Tempelplein, Klaagmuur, Bar Mitswah viering, Graftuin;
Vrijdag 8 oktober: Yad Vashem, Bethlehem;
Zaterdag 9 oktober: Beth Shean, Nazareth, Tiberias;
Zondag 10 oktober: Boottocht Meer van Galilea, kerkdienst, Zefat, bezoek aan synagoge;
Maandag 11 oktober: Berg van de Zaligsprekingen, Tabcha, Kafarnaüm, bronnen Jordaan, Golan hoogvlakte;
Dinsdag 12 oktober: Akko, Karavanserai, berg Karmel, Natanya;
Woensdag 13 oktober: Caesarea, Megiddo;
Donderdag 14 oktober: Vlucht Tel Aviv - Amsterdam

Ons vliegtuig vertrekt maandagochtend 4 oktober om 07:10 uur van Schiphol. We vertrekken met de hele groep (25 personen) vanaf de Ontmoetingskerk met een bus tussen kwart voor 3 en drie uur ('s nachts dus!). Op het viegveld van München moeten we overstappen. Rond 1 uur 's middags landen we dan op het vliegveld Ben Gurion in Tel Aviv.

Op deze site wil ik verslag doen van de reis en foto's plaatsen. Als je links bij het onderdeel 'Mail ontvangen' je mailadres invult, krijg je een mail als ik een nieuw verslag heb toegevoegd.

• 27 September 2010 - 12:45

Joop Sanner:

Nog even een weekje in spanning zitten en dan wordt het vast heel boeiend

Groet

• 01 Oktober 2010 - 21:02

Hans En Anita Van Ro:

Vanuit Roemenie wensen we jullie een goede reis en veel plezier in Israel.

Hartelijke groeten, Hans en Anita

• 02 Oktober 2010 - 18:05

Hans Rijnbende:

Hermien en ik wensen jullie allemaal een fantastische reis en doe van ons het land van melk en honing de groeten

• 02 Oktober 2010 - 19:29

Hetty Vreugdenhil:

Allemaal heel veel plezier en mooie ervaringen gewenst in Israël. Sterkte met de reis midden in de nacht! Groeten, Hetty (dochter van Jannie)

• 03 Oktober 2010 - 11:48

R & W Van Campen:

Wij wensen jou en je medereizigers een voorspoedige reis en zullen jullie avonturen proberen te volgen.
    Groeten.

• 03 Oktober 2010 - 11:57

Chris En Geertruida:

Een goede reis toegewenst ook voor de anderen en we zijn benieuwd naar jullie ervaringen.

• 03 Oktober 2010 - 11:57

• 03 Oktober 2010 - 12:00

• 03 Oktober 2010 - 14:46

Geertruida:

Het omgaan met dit medium gaat mij nog niet zo goed af, vandaar die driedubbele wens.
    Geertruida

• 03 Oktober 2010 - 15:41

Nicoline En Herman:

Lieve Henk en Lous,

We zullen jullie met belangstelling volgen. We wensen jullie een gezegende reis toe plus een behouden ommekomst.
    Liefs.

• 03 Oktober 2010 - 16:18

Herman Rijnbergen:

Hier in huis is de spanning te snijden.Ik wens jullie allemaal een heel fijne rondreis en een behouden thuiskomst.groeten Herman

• 03 Oktober 2010 - 17:18

Henny Bosveld:

Bijna is het zo ver, ik wens jullie allemaal een geweldige reis toe, in gedachten ben ik er ook een beetje bij. Henny Bosveld

• 03 Oktober 2010 - 17:21

• 03 Oktober 2010 - 17:23

• 03 Oktober 2010 - 19:25

Ab Evers:

De broer van .... 't Lijkt me leuk om zo de reis op afstand een beetje te kunnen volgen.

• 03 Oktober 2010 - 20:21

Marjan Vreugdenhil:

Leuk hoor Jolanda, je initiatief! Ik heb 2 mailadressen ingevuld (prive en werk), dus blijf hopelijk op de hoogte!

Goede reis, jullie zullen wel niet aan slapen toekomen!

Marjan

• 04 Oktober 2010 - 14:29

Johan De Boer:

Was vandaag even iets aan de late kant om je vooraf een goeie reis te wensen. Dus bij deze: Jolanda, geniet er de komende dagen van en ik ga af en toe even op deze site kijken hoe!

Hartelijke groet en knuffels,

Ida en Johan

• 04 Oktober 2010 - 18:16

Marieke:

Hoi Jolanda,
    Is de reis goed gegaan? Ik hoop het maar. Hebben jullie nog geslapen in het vliegtuig, of was het een kwebbelparadijs?
    Heel veel plezier daar!
    Groetjes van Marieke!

• 07 Oktober 2010 - 03:19

Inaroelofs@hetnet.nl:

Wat een tegenslagen,maar het is goed gekomen.Wens jullie veel plezier en nu maar genieten.De groeten aan de hele groep van Ina Roelofs

• 09 Oktober 2010 - 08:28

R&W Van Campen:

Prima verslag. Een slecht begin is het halve werk! Maar jullie hebben een goede manager. Zo leer je de andere kanten van Henk nog eens waarderen.Mooie dagen toegewenst.